دریافت پروانه کسب | هلدینگ ثبتی حقوقی ملاصدرا

دریافت پروانه کسب

یکی از جواز هایی که شاید بارها و بارها نام آن را شنیده ایم و یا به گونه های مختلف با آن در ارتباط بوده ایم، پروانه کسب یا چواز صنفی می باشد.  به طور کلی، پروانه کسب مجوزی می باشد که با استفاده از آن می توانید کسب و کار خود را به صورت کاملا قانونی شروع کنید. پروانه کسب دارای دو نوع موقتی و دائمی می باشد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد. شرکت ثبتی حقوقی ملاصدرا دارای سال ها تجربه درخشان بوده و در حال حاضر با فعالیت در زمینه ثبت برند، طراحی سایت، دریافت پروانه کسب و … آماده خدمت رسانی به شما صاحبین مشاغل عزیز می باشد.

دریافت پروانه کسب

مزایای دریافت پروانه کسب

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای هر صاحب کسب و کاری پیش می آید، این است که دربافت پروانه کسب چه سودی برای ما دارد؟ یکی از مهم ترین مزایا آن این است که می توانید به راحتی و با قیمت مناسب  در شهرک های صنعتی  محل کسب و کار خود را پیدا کنید  و فعالیت خود را به صورت قانونی آغاز نمایید. یکی دیگر از مزایای مفید دریافت پروانه کسب، این است که پس از اخذ آن، می توانید به راحتی ثبت برند و علائم تجاری خود را انجام دهید. یکی دیگر از مزایا مهم آن، شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی می باشد.

مراحل اخذ جواز کسب

  1. درخواست کتبی؛
  2. ارائه مدارک؛
  3. استعلامات؛
  4. ارائه گواهی وضعیت؛
  5. سوابق کاربری؛
  6. مدارک هویتی؛
  7. تاییدئه رئیس؛
  8. صدور جواز کسب؛

مدارک مورد نیاز جواز کسب

برای دریافت جواز کسب می بایست مدارکی را تهیه نموده و به اداره مربوطه ارائه دهید. این مدارک عبارتست از:

  • ارائه سند مالکیتی به نام متقاضی؛
  • ارائه اجاره نامه به صورت رسمی به نام شخص متقاضی؛
  • ارائه برگ اجاره نامه عادی که دارای تعهد محضری باشد و به نام شخص متقاضی؛
  • ارائه موبایعه نامه به نام شخص متقاضی؛
  • ارائه رسید مربوط به پرداخت اجاره نهایی که معتبر باشد؛
  • ارائه قرارداد مربوط به اجاره کسب با ادارات و یا نهاد های دولتی، شهرداری و …
دریافت پروانه کسب

هزینه اخذ جواز کسب

همانطور که می دانید، دریافت هرگونه مجوز از سوی دولت، هزینه هایی را در بر خواهد داشت. دریافت جواز کسب نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود. هزینه اخذ جواز کسب حدود دو الی سه میلیون تومان می باشد. البته که نمی توان مبلغ دقیقی را اعلام نمود و قیمتی که ما به شما اعلام کردیم، یک عدد حدودی بوده و دقیق نمی باشد.

اوووپس! ما نمی توانیم فرم شما را پیدا کنیم.